Hvis der ikke er aftalt andet, så vælger den rejsende selv produkter og/eller tjenester i sortimentet i Sembos katalog og hjemmeside eller en valgfri kombination af disse.
 

1. Booking og bekræftelse

2. Betaling og billetter


2.1 Betaling

 

Betaling skal ske i forbindelse med reservationen, medmindre andet er angivet.

 


Ekstra betalingstid

Med ”Ekstra betalingstid” forlænger du betalingstiden og betaler når det passer bedre for dig. Men ekstra betalingstid betaler du kun 10% i depositum, minimum 500,00 kr. og eventuelle afgifter for forsikringer, servicepakken og andre tilkøbte servicer. Depositummet skal være betalt til DTF travel senest 7 dage efter bestilling. Restbetalingen skal være indbetalt til DTF travel senest:

 

Rutefly

Bookingen er bindende, når Sembo modtager betalingen. Betaling skal ske direkte ved bookingen. Flybilletter kan hverken om- eller afbestilles, når betalingen er foretaget.

Afbestillingsforsikring udgør 4 % af bookingens samlede pris, dog mindst 200.- (hvis bookingen omfatter fly/bus mindst 200.-/pers.). Ændringer i afbestillingsforsikring (lidt ekstra eller lidt mindre) kan foretages frem til depositum er betalt. Derefter kan der ikke foretages ændringer.

Rejsen kan betales med kort (ikke AMEX og Diners) på vores hjemmeside.

 

3. Afbestilling

         *) Billetudstedelse sker direkte efter, at Sembo har registreret betalingen.

        **) For hoteller uden for Europa, samt Disneyland® Resort Paris gælder afbestillingsregler som for lejlighed.

 

        Hvis en booking omfatter flere forskellige produkter, gælder respektive afbestillingsregler som ovenfor. Hvis rejsen er en kombination af færge og bolig, så               forbeholder transportøren sig, at du ved afbestilling af boligen betaler aktuel normalpris for færgetransporten.

        Forsikringer kan afbestilles uden omkostninger frem til afrejse. Derefter tilbagebetales forsikringspræmien ikke. Konkursforsikring kan kun tegnes ved  

        bookingen, og den betales ikke tilbage ved afbooking.

        Afbestilling kan kun foretages via telefon. Afbestilling bekræftes af Sembo via e-mail, og Sembo kræver alle rejsedokumenter retur, inden en tilbagebetaling           kan foretages.

 

4. Ændringer før afrejsen samt indstilling af rejsen

5. Reklamation, fejl og brister

6. Den rejsendes ansvar under rejsen

7. Andet

Rejsegaranti

 

Mindreårige uden medfølgende voksen